duminică, 27 iunie 2010

Trailer Little Fockers (2010)

Publicat de FLORIN la 10:53
Hollywood-ul nu se mai satură de continuări şi reîntregiri. De acum un film în două părţi nu mai este complet. Trebuie să aibă 3. În curând 4. Nu foarte departe 6. Nu ştim dacă ne vom supăra pentru ‚Little fockers', al cărui prim trailer a fost lansat pentru a ne face o primă părere. Pregătit pentru lansare pentru 22 decembrie, în România lansarea oficială se va face chiar în ajunul Crăciunului, ,Little Fockers’ e la fel de plin de starurile care ne-au făcut să râdem la ‚Meet the parents’ şi ‚Meet the Fockers’ : Robert De Niro, Ben Stiller, Owen Wilson, Barbara Streisand, Dustin Hoffman, printre altele. Nu ştim dacă e la fel de plin de glume la care putem râde, în trailer există însă una care cu siguranţă va funcţiona garantat. Iată trailerul.




Trailere recomandate
Trailer Toy Story 3 / Povestea jucăriilor 3 (2010)
Trailer Best Worst Movie (2010)
Trailer : Easy A (2010)

2 comentarii on "Trailer Little Fockers (2010)"

Iris spunea...

Poate o sa-i vedem pe micutii Fockers si la colegiu cine stie intr-un moment lipsit de inspiratie pt comedii.

nu stiu dc mi s-a parut aiurea titlul, apar prea putin in trailer pustii acestia, scena e ocupata de Ben Stiller - DeNiro e clar ca ei trebuie sa ne determine sa vedem fimul, dar titlul isi cam pierde sensul, dar nu ma supar nici eu sa-i vad din nou.

Florin on 28 iunie 2010 la 13:33 spunea...

dacă ajuns şi la colegiu, atunci eu mă supăr şi îi evit. :))

oricum, am ceva îndoieli faţă de această continuare. sper să mă înşel.

 

Club de film Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez