vineri, 18 iunie 2010

Trailer The Ghost Writer / Marioneta (2010)

Publicat de FLORIN la 13:50
Roman Polanski, care în ultimile filme s-a îndepărtat de genul care l-a făcut cunoscut, se întoarce spre ceva mai misterios în noul film ‚The Ghost Writer’, tradus în română ca ‚Marioneta’.

Inspirat de cartea lui Robert Harris, care semnează şi scenariul filmului, ‚The Ghost Writer’ a triumfat anul acesta la festivalul de la Berlin, unde a câştigat Ursul de Argint. Din distribuţie fac parte Ewan McGregor, Kim Catrall, Pierce Brosnan, James Belushi.

Deşi subiectul nu pare a aduce ceva exact nou, un autor talentat este angajat să scrie memoriile unui fost prim ministru britanic, pentru a deveni un om vânat după ce află nişte lucruri pe care nu ar trebui să le afle, filmul are şanse să fie altceva, datorită oamenilor talentaţi implicaţi în crearea sa.

Premiera oficială din România : 25 iunie.




Trailere recomandate
Trailer Double Take (2009)
Trailer & Preview : Buried (2010)
Trailer Twilight 3 : Eclipse

2 comentarii on "Trailer The Ghost Writer / Marioneta (2010)"

Iris spunea...

nu stiam cine e regizorul, pusesem si eu trailer-ul acesta pe o lista de genul "de vazut poate"; ideea nu ma atrage neaparat nici pe mine dar muzica si unele imagini aduc a mister, chiar putin a Harry Potter muzica nu ti se pare?, adaptarile mi se par mereu problematice pt ca in primul rand conteaza scenariul. Chiar zilele trecute vazusem un film Runaway jury care ii avea pe Gene Hackman, John Cusack, Dustin hoffman, Rachel Weisz si cu toate astea o adaptare nereusita dincolo de ideea interesanta si jocul actorilor, bine Dustin Hoffman pare putin din alta decada si nici regizorul nu imi spunea nimic. In cazul asta mai e si regizorul, si nota de pana acum imdb..poate au gasit totusi o reteta reusita.

Florin on 18 iunie 2010 la 18:57 spunea...

Runaway Jury cred că nu a trecut de jumătate de oră. plictisitor din ce îmi amintesc.

muzica la The Ghost Writer chiar funcţionează, mai ales dacă intri pe site-ul oficial şi citeşti câte ceva, iar melodia se tot reia. :D
fiindcă mi-ai spus tu, chiar seamănă ceva cu Harry Potter.

eu unul aştept filmul de ceva vreme. Am încredere în Roman Polanski.

 

Club de film Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez