luni, 28 iunie 2010

Primele recenzii la Twilight Saga Eclipse sunt bune

Publicat de FLORIN la 11:04
După ce a avut premiera acum 3 zile în cadrul festivalului de la Los Angeles, ne-am fi aşteptat ca recenziile la ‚Twilight Saga : Eclipse’ să apară mai repede. Le-a luat 3 zile să apară, dar asta e lucru mai puţin interesant. Primele cronici ale filmului spun lucruri de bine despre film.

Asta înseamnă că David Slade a reuşit.

Variety notează de la început :

Surpriza plăcută ( la Twilight Saga Eclipse) este că rezultatul în sfârşit arată mai mult ca blockbusterul pe care această franciză de top îl merită. Dispunând de un buget mai mare, efecte mai bune şi un regizor mai bun ( David Slade) „Eclipse” insistă pe ceea ce funcţionează : starurile”.

Printre altele în recenzie se mai spune că :

David Slade şi scenarista Melissa Rosenberg alternează cu înţelepciune acele scene de dragoste cu zguduituri de film horror

Efectele vizuale s-au îmbunătăţit considerabil.

Eclipse este cel mai cinematic din serie.

Printre critici :

Munca digitală impresionează mai mult decât al altor departamente ( mai slabe).

Hollywood Reporter este de acord cu Variety spunând :

Seria în sfârşit loveşte cu un amestec de romantism şi acţiune fantezistă.

Despre actori :

Cei trei actori din rolurile principale strălucesc sub regia lui David Slade. Stewart cucereşte totul cu o performanţă care surprinde personajul în momente de îndoială legate de partenerul pe care şi l-a ales. Pattinson te face să uiţi machiajul alb şi ciudatele lentile de contact pentru a te concentra pe o persoană care iubeşte o femeie şi cunoaşte sacrificiile pe care trebuie să le facă pentru ca aceasta să rămână cu el.”

Dar „Taylor Lautner este cel care aproape fură filmului cu muşchii săi şi interpretarea cuceritoare. El are cu siguranţă acel factor pe care Hollywood-ul în caută”.

Aşadar, Eclipsa se pare că vine cu neaşteptatul, ceea ce însă s-ar putea să nu fie de ajuns. La 3 zile de la singura prezentare a filmului în cadrul festivalului de la Los Angeles, filmul are deja un rating de 3,7 din peste 2000 de voturi pe imdb, cele mai multe clar provenite de la persoane care nici măcar nu au văzut filmul.

Prin comparaţie, după 4 zile în toate cinematografele din America de Nord, ‚Knight and day’ abia se apropie de 1400 de voturi, iar ‚Jonah Hex’, după 10 zile în cinematografele din America de Nord, se apropie de 1500 de voturi.

Asta cred că în primul rând arată superficialitatea multora din cei care critică seria Twilight cu atâta ardoare, dar lipsiţi de orice fel de obiectivitate.

Dar, acestea sunt doar primele două recenzii. Premiera oficială din România va avea loc pe 2 iulie, însă filmul va putea fi vizionat în regim de avampremieră din 30 iunie.


Articole recomandate
Recenzie Twilight / Amurg (2008) - Adolescenţă pentru totdeauna
Recenzie Twilight Saga New Moon / Lună nouă (2009) - Shakespeare nu poate fi reinventat şi aici nici interpretat
Recenzie The Runaways (2010)

9 comentarii on "Primele recenzii la Twilight Saga Eclipse sunt bune"

Iris spunea...

Taylor Lautner mi-a placut cel mai mult pana acum , deci cred ca a fost ok si in Eclipse dar sa-mi schimb parerea deaspre Kristin Stewart mai greu :) , poate dupa un Breaking Dawn sangeros in rol de mama, e greu sa stergi imaginea din celelalte doua, dar astept sa vad si filmul;

Intr-un final si efecte speciale, le asteptam de la primul film, cele vechi au smuls mai multe rasete.

interesanta mi s-a parut repartitia voturilor in functie de sex, varsta(presupunand ca e reala) asa am observat si eu seama cat de putine pers de sex feminin folosesc imdb, hmm; nu mai e vorba numai de filme, seria a devenit un motiv de antipatii, orgolii etc cu colegul, vecinul multe voturi reflecta mai mult o atitudine generala fata de fenomen.

Florin on 28 iunie 2010 la 13:29 spunea...

nu am citit cărţile. la cât de puţin citesc, cărţile astea chiar ştiu că nu merită citite de mine. :))

dar categoric şi mie cel mai mult mi-a plăcut Taylor Lautner. faza cu lupul e cea pentru care nu am regretat revizionarea New Moon.

cât despre imdb, chiar săptămâna trecută citeam undeva o analiză a topului 250, care arăta că foarte multe filme foarte bune nu se găsesc în top datorită prepoderenţei unui anumit tip de ulilizator, care printre altele nu prea se omoară după muzicaluri ( Sunetul muzicii chiar să nu fie în top? ups) sau după filme cu actriţe.

Aplicat la Twilight (3) rezultatul se vede de timpuriu. E explicabil, dar tot nu îmi place că se întâmplă.

Iris spunea...

:)) daca vreodata vrei sa citesti povesti romantice cu vampiri Interviu cu un vampir e mai recomandat, totusi Anna Rice nu e chiar Stephenie Meyers

In mod sigur tipul de user are legatura cu nivelul de acces la internet sau utilizarea acestuia pe diverse categorii de persoane.

Da prin extrapolare acum e interesant ca nu prefera filmele cu actrite in roluri principale, asta ii face oarecum narsicisti , un personaj feminin nu are forta necesara pentru a se ridica la nivelul ego-ului lor. Era doar o teorie.:D

De exemplu singura nota de 10 pe care a dat-o prietenul meu este pentru Julie&Julia, total atipic .

Eu am analizat la un moment dat modul in care votez eu pe imdb( bine cand imi amintesc) si am tentinta sa dau note mai mari filmelor mai vechi si mai mici celor noi iar singurul 10 cred apartine lui Finding Nemo, justificat de final.

Imi plac si mie Sunetul muzici sau Marry Poppins ( chiar daca sunt un antitalent muzical :P), sau le apreciez mai mult acum, iti creeaza buna dispozitie instantaneu, dar la momentul primei vizionarii nu iti pui problema valorii lor etc.

Florin on 28 iunie 2010 la 16:50 spunea...

cred că ar trebui să văd din nou Interviu cu un vampir înainte de Knight and day, să văd ce a fost Tom Cruise şi dacă mai este :d

s-ar putea să citesc şi cartea ;)

pe imdb eu însumi nu am cont, s-ar putea din prea multă comoditate. mă tot gândesc ... poate primul film pe care îl voi vota va fi Twilight Eclipse. :)) tind să cred că dacă mă voi deranja, doar din greşeală s-ar întâmpla asta.

Iris spunea...

mi-a placut de el chiar si in Valkyrie, poate nu a avut la fel de multa stralucire.

imdb e folositor pt: ce filme am vazut si ce vreau sa vad altfel as uita multe,bine intai trebuie sa imi aimintesc sa le trec acolo dar e mai usor sa fac un add acolo decat alt sistem

Iris spunea...

sa il vezi sau sa il votezi? pai eu mizam pe tine sa imi povestesti Eclipse :))

Florin on 28 iunie 2010 la 21:38 spunea...

de votat. ;)

a fost ok şi în Valkyrie.

imdb rămâne folositor. între timp însă Eclipse a ajuns la 3,3. Am mai citit o recenzie în schimb şi tot de bine zice.

Iris spunea...

pai vad ca 14 persoane din top 1000 voters iau dat deja 1 bine pe langa ceilalti 1400, iti dai seama acestia voteaza incontinuu din placerea dea da niste stelute, oricum daca filmul e bun cred ca balanta se va schimba oricum, e posibil ca unii sa isi schimbe votul pe parcurs pt ca poti face asta. :)

Florin on 28 iunie 2010 la 22:27 spunea...

nu ne rămânem să vedem dacă se va întâmpla şi dacă filmul chiar va merita o schimbare de vot, despre care nu ştiam că e posibilă. interesant.

 

Club de film Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez