vineri, 11 iunie 2010

Recenzie Killers / Un cuplu mortal (2010)

Publicat de FLORIN la 16:17
Asasinii comediilor romantice

Se ia o actriţă în plină ascensiune care însă nu a învăţat să îşi facă o selecţie bună a rolurilor, motiv pentru care întotdeauna sfârseşte în a fi protagonista unor filme slabe în persoana lui Katherine Heigl. I se găseşte acesteia un partener al cărui şarm mai niciodată nu depăseşte posterul filmului, uneori nici chiar acolo nu se găseşte, în persoana lui Ashton Kutcher. Se ia un regizor cu un film bun pe la debut ( Legally Blonde), urmat de filme ce arată o gravă lipsă de inspiraţie în persoana lui Robert Luketic. Se mai găsesc vreo doi actori care să le ţină companie : Tom Seleck şi Catherine O’Hara. Se mai adaugă o poveste trasă la indiggo după un succes de acum câţiva ani, filmul Doamna şi domnul Smith. Se mai găsesc şi 75 de milioane de dolari. Şi iese ... o altă aşa-zisă comedie romantică din cele care apar săptămânal.

E dificil să vezi unde au ajuns comediile romantice. De decenii acestea au adus pe marele ecran o magie aparte, scene memorabile inegalabile. Comediile romantice ale zilelor noastre sunt însă pline de poante expirate, accidente amuzante pentru cineva care nu a mai văzut un film de foarte mult timp şi lipsite de orice fel de magie. ‚Killers / Un cuplu mortal’ din păcate face parte din această categorie de film de consum care împiedică pasionaţii de film (inclusiv publicul general) să mai găsească acea magie de ‚Pretty Woman’.

Lipsa de originalitate devine o problemă majoră pentru industria cinematografică, precum actorii lipsiţi de talent ce continuă să fie distribuiţi în filme cu bugete colosale care nu au nimic deosebit.

‚Killers’ e un alt exemplu de film creat pe bandă rulantă de o maşinărie mecanică a cărei metodă e verificată tot mecanic. El nu e nici mai rău, nici mai bun decât alte titluri de gen. Dar publicul trebuie să înveţe să renunţe la umorul acesta repetativ şi slab. Genul trebuie asasinat, altfel arta riscă să nu îşi mai poată facă loc în această industrie.

Trailer