vineri, 18 iunie 2010

Recenzie The Back up Plan / Plan de rezervă ( 2010)

Publicat de FLORIN la 16:03
Cât de populară mai este Jennifer Lopez şi „fundul” ei zilele astea? Nu vreau să fiu răutăcios, dar ‚The Back Up Plan / Plan de rezervă’ mi-a ridicat la fileu acest început sper eu nu totuşi lipsit de maniere. Într-una din multele scene din film în care autorii cred că fac glume reuşite, Zoe ( Jennifer Lopez) se plânge lui Stan ( Alex O’Loughlin) de fundul său de dinainte de sarcină. Pentru cât de personală pare scena asta, ţinând cont de cariera nu atât de iubitei de critici Jennifer Lopez, chiar merită câteva râsete.

Şi sigur mai se pot găsi câteva dacă eşti un fan Jennifer Lopez şi dacă crezi că zâmbetul ei larg asezonat cu machiajul ei perfect încâ mai funcţionează în perioade mai nepopulare. Fiindcă dincolo de popularitate, ştim foarte bine că actriţa nu a fost niciodată o actriţă adevărată, înzestrată. Şi nominalizarea la Globul de Aur pentru marele ei succes de debut ‚Selena’ rămâne un semn de întrebare. Dar asta se întâmpla în perioada în care lumea era la picioarele sale, asta ca să nu mă întorc la obsesiile mass-mediei reamintite în primul enunţ al recenziei.

Astăzi însă Jennifer Lopez vine după o perioadă destul de lungă de inactivitate sau cel puţin de activitate redusă, fără mari succese de casă. Şi cum ‚The Back Up Plan’ este doar o comedie romantică lipsită de originalitate, care eşuează chiar şi pentru gen, datorită subiectului, aceasta nu se mai poate baza decât pe puterea de atracţie a posterului de la intrare, pe care stă scris mare JENNIFER LOPEZ.

Să ne întrebăm dacă va funcţiona? Eu zic că da, din păcate. De când însă comediile romantice au devenit atât de sigure? Poate de când nu au mai reuşit decât să fie plictisitoare.

De unde vine plictiseala în The Back Up Plan? Dintr-un scenariu hilar de greşit, care gafează în locurile unde putea deveni altceva.

După ani de eşuări romantice, Zoe decide că aşteptarea pentru jumătatea sa durează mult prea mult. Determinată să devină mamă, ea îşi urmează planul de rezervă. După inseminarea artificială, Zoe se întâlneşte cu Stan, ca în orice altă comedie romantică de duzină. Amândoi se urcă în acelaşi taxi, după care amândoi coboară, după care bineînţeles se reîntâlnesc, după care îşi dau şi întâlnire, fac sex, iar ea îi spune că e însărcinată, moment în care el se panichează, apoi îi trece, apoi iar se panichează. Apoi se panichează ea. Şi apoi ştim ce se întâmplă.

De nu ar fi durat mai mult decât era necesar şi de ar fi picat la montaj câteva faze total greşite, revenirea lui Jennifer Lopez ar fi putut lua mai mult avânt. Fiindcă, spre deosebire de alte filme ale sale, se descurcă mai mult decât bine în acest gen uşurel, pe lângă un Alex O’Loughlin, care eşuează în demonstraţiile sale de interpretare. De evitat dacă nu sunteţi fani Jennifer Lopez.

Recenzie Killers / Un cuplu mortal (2010)
Recenzie film : The Black Balloon (2008)
Recenzie Taverna Soul Kitchen (2009) - Dacă pui pasiune în ceea ce faci, reţeta e completă

6 comentarii on "Recenzie The Back up Plan / Plan de rezervă ( 2010)"

Iris spunea...

Am renuntat la comedii romantice de la Bounty Hunter incoace...si chiar imi place Jennifer Aniston, funny urmatorul ei film urmeaza reteta lui Back-up plan..se pare ca inseminarea artificiala e the new thing in materie de comedie.

Florin on 18 iunie 2010 la 18:51 spunea...

personal nu o îndrăgesc foarte mult pe Jennifer Aniston, dar mi-au plăcut destule de multe filme ale sale. Cum The Bounty Hunter nu am văzut ...

mi-am permis un The Back Up Plan. cred că e a doua comedie romantică văzută de anul acesta, după Killers. în rest trailere au fost destul.

Personal sunt foarte dezamăgit de starea comediilor romantice. Găsesc mai romantice unele horror-uri. :))

Iris spunea...

Da termenul de "romantic" in filme pierde teren a inceput sa capete sens de facil, neinspirat, glume rasuflate mai ales cand e asociat cu comedie. Spui ca ai vazut un film romantic automat se intelege ca stacheta a fost coborata.
De acord cu filmele de groaza dar nu-mi amintesc nici un exemplu serios.., de fapt Interviu cu un vampir :))acesta e un film cu adevarat romantic :D

FLORIN on 19 iunie 2010 la 08:54 spunea...

Dracula ar fi alt exemplu.