luni, 17 mai 2010

Trailer : Easy A (2010)

Publicat de FLORIN la 14:07
Aparent doar o altă comedie cu adolescenţi / romantică, ,Easy A’ are un trailer cu adevărat interesant, plin de energie, cu o coloană sonoră ideală pentru zilele acestea ( Lady Gaga) şi cu nişte replici strategice cuceritoare.

Sigur, s-ar putea dovedi la lansarea filmului că trailerul întrege produsul complet, dar până vom avea şansa să citim câteva recenzii, putem să credem că nu va fi aşa.

Regizat de Will Gluck (Fired Up), cu Emma Stone, Stanley Tucci, Amanda Bynes şi Lisa Kudrow în distribuţie, filmul va fi lansat pe 17 septembrie peste Ocean.



Articole recomandate
She’s out of my league / Nu-i de nasul meu (2010)
Greta (2009)
Trailer & Preview : WebsiteStory ( 2010, Dan Chişu)

4 comentarii on "Trailer : Easy A (2010)"

Iris spunea...

....sau trailerul e tot filmul cum a fost cazul cu Clash of the titans sau Legion.
Acesta pare amuzant.

FLORIN on 17 mai 2010 la 17:56 spunea...

marketingul ăsta e uneori uimitor. Din fericire există recenziile ( ce ne-am face fără ele).

Ideea din Legion mi s-a părut de la început dusă.

Indiferent, Easy A pare a avea farmec.

Iris spunea...

cred ca s-a vrut o idee romantica... ingerul care isi taie aripile pentru a lupta contra celorlalti ingeri, dar cu un singur moment nu faci un film

la fel cum in Alice in Wonderland o pisica faina si albastra, cateva animalute pufoase si niste costume care mi-au placut mult, nu au salvat filmul de la a fi plat si fara nici o aroma, de care nu te poti atasa deloc; mai bine vedeam Monsters Inc a 4-5 oara

Florin on 18 mai 2010 la 14:10 spunea...

Alice in Wonderland - ce dezamăgire. Speram, speram după ce am văzut cum a fost primit de critici, dar din păcate filmul nu a reuşit să treacă dincolo de machiaj.

îmi cam pare rău pentru că în general Tim Burton poate.

 

Club de film Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez