luni, 10 mai 2010

Filmele verii 2010

Publicat de FLORIN la 10:57
Vara aproape a sosit. Filmele vin şi ele. Iată cele mai aşteptate filme din vara lui 2010.

Uşor înaintea verii mai sosesc : Iron Man 2, Robin Hood şi Prince of Persia : The Sands of Time.

4 iunie – Sex and the city 2
Pentru a fi curios să vezi acest film e nevoie să te încadrezi în publicul ţintă. Dacă nu eşti în publicul ţintă, atunci e foarte simplu de evitat. Dacă eşti în publicul ţintă, atunci cu greu există un film vara asta care să îl bată pe acesta în aşteptări.

18 iunie – Toy Story 3
Vara asta PIXAR vine cu Toy Story 3. După ce ‚Up’ a făcut pe toată lumea să plângă şi după două Toy Story-uri care au inventat PIXAR-ul, acesta ştim că este un film de neratat.

2 iulie – The Twilight Saga : Eclipse
Indiferent că vrei sau nu, despre filmul acesta se va vorbi mult în perioada următoare. Nu credem în minuni foarte mari, dar sperăm la mai puţin patetism. Nu suntem exageraţi, adică nu cerem Thrist, dar preferăm Twilight 1 decât 2.

9 iulie – Predators

16 iulie – Shrek Forever After
Cu toate că primele cronici de la a patra parte din Shrek nu anunţă un film extraordinar, nu e greu să ne dăm seama că asta nu va sta în calea unui aşa faimos căpcăun.

23 iulie – Knight and day
Nici Tom Cruise şi nici Cameron Diaz nu au mai scos un hit adevărat de ceva vreme. ‚Kinght and day’ va opri şirul de astfel de filme? Cel mai probabil.

30 iulie – Inception

6 august – Salt
Un nume precum Angelina Jolie chiar poate să transforme un film uşor neinteresant într-un mega-succes de casă.

6 august – The Last Airbender
M. Night Shyamalan nu e exact cel mai pe val regizor. Să fie acesta filmul care să mai schimbe asta? Sau să fie Clash of the Titans 2, având în vedere că filmul va fi lansat în 3D, deşi a fost filmat în 2D?

20 august – The Expendables
Sylverster Stallone, Jason Statham, Mickey Rourke, Jet Li şi Britanny Murphy asigură un hit adevărat.

20 august – The Karate Kid

Uşor după finalul verii sosesc : Step Up 3D, Splice şi Jonah Hex.

10 comentarii on "Filmele verii 2010"

Iris spunea...

Stiu ca e facut de Disney, dar dupa ce am vazut ultimul trailer la Prince of Persia mi-a scazut entuziasmul pt el. cauza: asa-zise replici amuzante care te deconecteaza total de la film si astfel nici personajele nu pot fi luate in serios.Sper sa fie doar o impresie si chiar sa fie niste glume savuroase nu doar un schimb de replici uzitat pe care il auzi in fiecare zi. *sigh* :)

Florin on 11 mai 2010 la 15:04 spunea...

wow Iris. mersi pentru primul comment de aici. ;)

Trebuie să spun că lista asta nu e neapărat şi lista mea. de exemplu, am foarte mici aşteptări de la Prince of Persia, cu toate că Jake este unul din favoriţii mei ( se înţelege de ce). niciun trailer al filmului nu m-a impresionat. La fel alte filme din listă precum The Last Airbender.

În schimb aştept Sex and the city 2 ( can't wait), Twilight 3 ( nu ştiu de ce. Nu sunt un fan) şi Inception ( e filmul care m-a făcut cel mai şi cel mai curios).

Iris spunea...

eu iti doresc sa primesti cat mai multe comentarii!

Prince of Persia poarta o nostalgie anume pt ca am jucat jocul video :).Inception m-a facut si pe mine curioasa pt ca nici unul dintre mega filmele vazute anul acesta nu pot fi trecute la categoria filme pe care as vrea sa le revad mai putin Agora, chiar daca are defecte ,asa ca astept sa mai vad si altceva.

Florin on 14 mai 2010 la 16:31 spunea...

mulţumesc pentru urări.

cu jocurile recunosc că nu sunt un foarte mare cunoscător direct. În schimb Ionutz ...

Ar fi bine de ar reuşi să surprindă, dar ratingul dp imdb ( 7,1 înainte de lansare) chiar mi se pare îngrijorător.

Nu am văzut Agora. L-am tot amânat până când am uitat de el. În schimb, din filmele de anul ăsta vreau să revăd : Kick ass, Eu când vreau să fluier, fluier, Kapitalism şi cred că s-ar mai găsi câteva. S-ar zice că sunt un norocos faţă de tine în domeniul ăsta.

Iris spunea...

In mod sigur mai norocos , mai ales ca cele trei filme sunt probabil vazute la cinema,prietenii mei trebuiesc pacaliti ca sa ajunga pe acolo, sunt ff ocupati...
Eu avusesem in gand filmele cu multe efecte si cu trailere care par atractive la prima vedere, dintre celelalte sigur gasesc si eu cateva.

Florin on 15 mai 2010 la 17:32 spunea...

fără extraordinare efecte, Kick Ass e de văzut dacă nu ai apucat. ;)

Iris spunea...

coincidenta chiar la el vroiam sa ma uit acum.Multumesc. :)

Iris spunea...

Mi-a placut; mai putin amuzant mai mult emotionant dar dinamic (inclusiv dialogurile), pt ca am ras prea putin asta probabil pentru ca a fost mai mult satira decat comedie.
Nu inteleg agitatia din jurul Hit-girl pt ca e doar un simbol si un personaj cartoon care se presupune sa fie fantastic, personaj care intamplator e jucat de un copil actor, atata tot; si Bugs Bunny e un iepure destul de diabolic daca e sa o luam astfel si e servit copiilor de 3 ani.
In primele minute m-am intrebat oare dc l-au ales pe Aaron Johnson in rolul respectiv pt ca actorul mi s-a parut ca o satira nereusita si deja il vedeam ca un cliseu dar mi-am schimbat imediat parerea chiar a jucat f bine a fost dragut funny si emotionant si oricum a reusit sa dea si filmului atributele astea deci eu nu l-am gasit chiar atat de violent.
Intre-un final s-a nimerit si Nicholas Cage intr-un film bun.;))si da intr-adevar imaginatia e cea mai puternica arma a unui super erou.

Iris spunea...

aa..si internetul :))

Florin on 18 mai 2010 la 10:06 spunea...

în sfârşit cineva care nu insistă pe Hit Girl într-un mod negativ.
critica la adresa personajului mi s-a părut exagerată de la început, în condiţiile în care filmul nu era pentru persoanele foarte tinere. Ceea ce spui tu despre Bugs Bunny e şi un mai bun argument.
Din păcate, a cam funcţionat ( zic eu), fiindcă nu mi se pare că a avut un succes meritat de box office pentru ce a introdus publicului larg.

am convingerea că filmul va fi pus acolo unde merită în anii următori, mai ales dacă fac continuarea despre care se vorbeşte şi mai ales dacă e reuşită.

 

Club de film Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez