miercuri, 1 septembrie 2010

Recenzie The Expendables / Eroi de sacrificiu (2010) - Un alt film de acţiune banal

Publicat de FLORIN la 09:34
Sylvester Stallone, Jason Statham, Mickey Rourke, Arnold Schwarzenegger, Bruce Willis, Jet Li, Dolph Lundgren chiar şi împreună pe afişul aceluiaşi film nu promit altceva decât acţiune, explozii, bătăi din cele mai impresionante. Iar ele există, dar până şi acestea au uitat să fie impresionante.

Dintre scenariştii leneşi cu doze foarte mici de inteligenţă sau imaginaţie, tehnicienii care se ocupă de explozii şi actorii vedetă care atrag involuntar privirea spre afişul filmului, surprinzător actorii sunt cei care îşi fac cel mai puţin bine treaba. Aceştia nu reuşesc unanim sau permanent să îşi arate calităţile pentru care au devenit faimoşi. Unii au mersul dificil, la alţii se prea văd operaţiile estetice. Posibil conştienţi de incapacităţile lor, unii se retrag imediat ce intră în scenă. Ei apar pentru a spune replici scurte, neimportante pentru desfăşurarea filmului, dar care probabil vor amuza spectatorii. Apoi, cu mersul pe tot atât de dificil, ei ies din scenă mult mai rapid decât ne-am fi aşteptat ( ţinând cont de programul lor), lăsând doar pe câţiva din întreaga elită să salveze fata ( unui general dictator dintr-o ţară din America Latină). Salvarea se întâmplă bineînţeles, totul după câteva lupte şi explozii ca în mai toate filmele de gen. De altfel, oricât de mult speri, banalitatea nu vrea să lase ‚The Expendables / Eroi de sacrificiu’ să fie omagiul unui gen, care doar s-a digitalizat, fiind mai în vogă ca niciodată.

Recenzie Salt (2010) - Femeia, erou de acţiune
Recenzie Sport sângeros - De fapt nu foarte sângeros
Recenzie Predators (2010) - Alt episod dintr-o franciză inexistentă